שופט בית משפט השלום בדימוס

השופט בדימוס ד"ר טננבוים נחשב כאחד השופטים הבקיאים ביותר במשפט האינטרנט, פסקי הדין שכתב עוררו עניין רב ונלמדים עד היום באקדמיה. לד"ר טננבוים תארים במחשבים וקרימינולוגיה. הוא זה שטיפל במחוז ירושלים בתיקי המחשבים והאינטרנט של המחוז. 

במסגרת זאת עסק בתיקי חדירות למחשבים, לשון הרע ברשתות חברתיות, סמכות שיפוט באינטרנט, זכויות יוצרים ברשת, ועוד. תחום מרכזי נוסף שבו התמחה הוא דיני תעבורה.  הוא עסק בשאלות טכניות מורכבות הקשורות לכלי רכב ותאונות, יחד עם שאלות משפטיות ייחודיות לדיני התעבורה. גם בתחום זה פסקי דינו היו פורצי דרך וחלק גדול מהם הפכו להלכות מחייבות.

תחום אחר נוגע לדיני הקדשות שרבים מהם שוכנים בירושלים.  ד"ר טננבוים כתב את המאמרים המרכזיים בדיני הקדשות והוא נחשב לאחד המומחים הבולטים בתחום.

במקביל לעבודתו השיפוטית עסק ד"ר טננבוים בתחום האקדמי, ולימד תחומים רבים באקדמיה.  בעיקר דיני אינטרנט, ענישה פלילית, ודיני תעבורה.  ד"ר טננבוים כתב עשרות מאמרים אקדמיים ומאות רשימות בארץ ובעולם.

אין עורך דין ישראלי העוסק במשפט האינטרנט, דיני הקדשות, או דיני תעבורה שלא מכיר את כתביו או את פסיקותיו. ניסיונו וידיעותיו של ד"ר טננבוים מאפשרים לו להיות בורר ומגשר המקובל ומוערך על כל הצדדים בשאלות הקשורות למשפט האינטרנט, קניין רוחני, הקדשות, ודיני תעבורה.

 

חזרה