פרופסור עודד מודריק

סגן נשיא בית המשפט המחוזי בתל אביב בדימוס

פרופסור עודד מודריק כיהן כסגן נשיא בית המשפט המחוזי בתל אביב יפו. בין תפקידיו הקודמים, שופט בבית הדין הצבאי לערעורים, היועץ המשפטי של משטרת ישראל, אב בית הדין למשמעת של השב"כ ושל המוסד, ויו"ר ועדת המשמעת של החוקרים הפרטיים. 

קרא עוד >>
ד"ר אבי טננבוים

שופט בית משפט השלום בדימוס

השופט בדימוס ד"ר טננבוים נחשב כאחד השופטים הבקיאים ביותר במשפט האינטרנט, פסקי הדין שכתב עוררו עניין רב ונלמדים עד היום באקדמיה. לד"ר טננבוים תארים במחשבים וקרימינולוגיה. הוא זה שטיפל במחוז ירושלים בתיקי המחשבים והאינטרנט של המחוז. 

קרא עוד >>
עו"ד שרון קיסר

שופטת בית משפט השלום בדימוס

השופטת בדימוס, שרון קיסר, כיהנה כשופטת בית-משפט השלום במחוז מרכז. במסגרת כהונתה טיפלה בכל מגוון התיקים הפליליים ובין היתר בתיקים כלכליים מורכבים, בתיקי מיסים, במעצרים, בתיקי תכנון ובנייה, ובמגוון תיקים אזרחיים. 

קרא עוד >>
עו"ד דורון שטרן

הון סיכון הייטק מלונאות איכות סביבה

דורון שטרן משמש כעו"ד מסחרי למעלה מ – 30 שנה. הוא ייסד, יחד עם עו"ד מנחם טולצ'ינסקי, את אחד ממשרדי עורכי הדין המסחריים המובילים בישראל, ומייצג גופי ההשקעות וחברות בתחום ההון סיכון וההיי טק. הוא עורך דין מסחרי בין לאומי מוכר.

קרא עוד >>
עו"ד יוסי תוסיה כהן

כיהן כיו"ר ועד מחוז ירושלים לשכת עורכי הדין

עו"ד תוסייה כהן, עורך דין בעל ניסיון עשיר המשמש במשך שנים רבות כבורר ומגשר. עו"ד תוסייה כהן כיהן במשך שמונה שנים כיו"ר ועד מחוז ירושלים בלשכת עורכי הדין, וכיו"ר ועדת האתיקה של המחוז. עו"ד תוסייה הכהן עמד במשך 8 שנים בראש תוכנית "שכר מצווה" של לשכת עורכי הדין.

קרא עוד >>
ד”ר עו"ד ישגב נקדימון

שופט בית משפט השלום בדימוס, יועץ משפטי של חברת החדשות של ערוץ 2

ד"ר ישגב נקדימון, שופט בית-משפט השלום במחוז מרכז בדימוס, משמש כיועץ המשפטי של חברת החדשות של ערוץ 2. במסגרת תפקידו עוסק עו"ד נקדימון בסוגיות של לשון הרע, הגנת הפרטיות, דיני אינטרנט, זכויות יוצרים, זכויות משדרים, צווי איסור פירסום, חופש הביטוי והעיתונות, חופש המידע ודיני עבודה.

קרא עוד >>
פרופסור ישראל גלעד

מומחה בדיני נזיקין

פרופסור ישראל גלעד הוא מומחה מוביל בתחום דיני הנזיקין ותחום דיני ההתיישנות האזרחית, וחוקר ומורה, בין היתר, גם בתחומים של  דיני התאגידים, אמצעי תשלום וניתוח כלכלי של המשפט. ספרו "דיני נזיקין – גבולות האחריות" הוא מספרי היסוד בתחום המצוטט רבות על ידי בתי המשפט ובמיוחד בית המשפט העליון כמו גם מאמריו הרבים בתחום.

קרא עוד >>
עו"ד אסף פוזנר

מומחה בדיני נזיקין ורשלנות רפואית

עו"ד פוזנר מתמחה בתחומי המשפט האזרחי השונים, ובמיוחד דיני קניין ודיני נזיקין, עיקר פעילותו של עו"ד פוזנר במהלך השנים, הוא בהופעות בבתי המשפט השונים, וזאת במאות תיקים ובמגוון גדול של נושאים ולרבות נזיקין ורשלנות רפואית, משפט חוקתי, חוזים, אכיפת פסקי חוץ, קניין וקניין רוחני, לשון הרע, תביעות ייצוגיות, הקדשות ועיזבונות ודיני הימורים.

קרא עוד >>
עו"ד יורם אלרואי

עורך דין

עוסק דרך קבע בבוררות ובגישור. משמש כבורר וכמגשר הן במסגרת בתי-המשפט והן מחוץ לבתי המשפט ושימש כבורר או כמגשר במאות סכסוכים. היה שותף במשרד י. גורניצקי ושות' במשך 18 שנים עד שפרש לצורך הקמת משרד עצמאי, אותו הוא מקיים גם היום עם שותפיו. מוסמך למשפטים (LL.M) מאוניברסיטת הרווארד, ארה"ב,

קרא עוד >>
עו"ד יעקב אבימור

מומחה בדיני נזיקין ורשלנות רפואית

מעורכי הדין המובילים בתחום הליטיגציה בכלל ובפרט בתחום נזיקין ורשלנות רפואית ובכלל זה מייצג את מרבית המוסדות הרפואיים בארץ. כמו גם חברות הביטוח המובילות בתחום זה. שותף להלכות המשמעותיות ביותר של בית משפט העליון בתחום הרשלנות הרפואית כגון: הולדה בעוולה (פס"ד זייצוב, פס"ד המר), עמימות נסיבתית (פס"ד מלול) ועוד. 

קרא עוד >>
עו"ד מאיר דרורי

שופט בדימוס, בורר ומגשר 

עו"ד מאיר דרורי, כיהן שנים רבות כשופט בבית משפט לתעבורה בתל אביב. מתמחה בנזקי רכוש, תאונות דרכים, ובמגזר החקלאי. השופט בדימוס דרורי בעל תואר שני מאוניברסיטת בר-אילן בגישור, מומחה בגישור בתחום המשפחה.

עו"ד רו"ח יהושע ג'אנה

כיהן כסגן פקיד שומה ירושלים

רו"ח, משפטן, כלכלן ושמאי מקרקעין מוסמך. בעל ניסיון של למעלה מעשרים שנה ברשות המיסים במגוון תפקידי מטה ושטח. בהם בתפקידים בכירים. במסגרת תפקידיו היה ממונה על מחלקת שומת מקרקעין ברשות המיסים ועל תפעול של משרדי מיסוי מקרקעין בארץ.

קרא עוד >>
עו"ד דניאל פלד

עו"ד דניאל פלד מומחה בדיני עבודה. עוסק בתחומי משפט העבודה הפרטי (זכויות עובדים וחובותיהם) ומשפט העבודה הקיבוצי, כולל עריכת הסכמים קיבוציים בין קבוצות עובדים לבין מעסיקיהם. עו"ד פלד מייצג מזה עשרות בשנים עובדים ומעבידים בכל הערכאות - החל מבתי הדין האזוריים לעבודה וכלה בבית המשפט העליון,

קרא עוד >>
עו"ד אליאס דאוד חורי

עו"ד אליאס דאוד חורי מתמחה בתחום המקרקעין על היבטיו השונים: תכנון ובניה, עסקות, מיסוי מקרקעין, היטל השבחה, פיתוח, סכסוכי בעלות, הפקעות, נכסי נפקדים, רישום לרבות רישום ראשון, תיקון שטח וגבולות, חלוקה , בורויות בורר בסכסוכי מקרקעין. עו"ד חורי עוסק רבות גם במשפט מנהלי ובמשפט מסחרי. 

קרא עוד >>